Wyciskanie żołnierskie

gym-1751997_1920Kiedy trening staje się mało wystarczający, staramy się skupić na określonych partiach ciała i ich wzmocnieniu. U mężczyzn są to klatka piersiowa, plecy, nogi, a czasem barki. Jeśli chodzi o te ostatnie, coraz bardziej popularne stało się wyciskanie żołnierskie, gdyż ma niesamowity wpływ na rzeźbienie górnych partii naszego ciała. Ćwiczenie to polega na podnoszeniu sztangi w górę na stojąco. Jest to ćwiczenie wymagające siły i techniki. Mięśnie na których skupia się wyciskanie żołnierskie to: mięśnie naramienne, mięsień piersiowy większy, mięsień trójgłowy ramienia, mięsień czworoboczny oraz mięsień zębaty przedni. Trening ten angażuje również mięśnie pleców, ud, pośladków oraz brzucha, co więcej pomaga w codziennym utrzymywaniu wyprostowanej sylwetki. Ze względu na to, że ćwiczenie jest dość wymagające, a nasze możliwości nie zawsze zaawansowane można znaleźć w internecie wskazówki, dzięki którym początkowy trening, może okazać się bardziej odpowiednim dla naszego etapu wtajemniczenia.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *