Trening na masę 3 dniowy

gym-room-1181816_1920Kiedy już dawno zmieniliśmy swoje życie na te zgodne z zasadami zdrowego żywienia oraz odpowiednio dobranym treningiem, ściśle połączonym z naszymi potrzebami, coraz bardziej potrzebujemy zmieniać i modyfikować formy naszych ćwiczeń, gdyż zależy nam na coraz większej sile i kondycji, która jest niezmiernie potrzebna nam w codziennym życiu, ale również przynosi nam cały ogrom korzyści, chociażby w postaci endorfin, które mają zbawienny wpływ na nasze świetne samopoczucie. Chwytamy się wtedy gotowych planów treningowych, których możemy zażywać raz na jakiś czas, by móc uzyskać zamierzony efekt. Jednym z takich jest trzy dniowy trening na masę, który wymaga od nas nie lada wysiłku, ale dzięki, krótkiemu okresowi czasu poświęconemu na trening, może dać naprawdę dobre efekty. Trening ten skupia się ściśle na ćwiczeniach nóg, łączonym z trenowaniem innej mniejszej partii naszego ciała. Ważne też by pamiętać o tym, że każdy trening mający na celu zwiększenie masy, wymaga ściśle połączenia z odpowiednią dietą.

Może Ci się również spodoba

1 Odpowiedź

  1. Andrzej pisze:

    Musimy sobie zdawać sprawę, że często, gdy sami układamy sobie plany treningowe – siłowe czy też po prostu uklad naszych treningów aerobowych/interwałowych to robimy to niestety niedokładnie , następnie nie widzimy efektów przekładających sie na pozytywne zmiany naszej sylwetki. Też przez lata tak błądziłam i traciłam niepotrzebnie czas, obecnie korzystam z indywidualnej pomocy trenera online ze strony http://www.potreningu.pl/plany i nie żałuję, tym bardziej że cenowo są bardzo konkurencyjni, warto wypróbować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *