Kompletny trening szybkościowy

fitness-1730327_1920Przestawienie ciała w tryb typowo wyścigowy oraz wymodelowanie ciała podczas biegu nie jest zadaniem prostym, jak najbardziej jednak możliwym. Proponowana forma aktywności to trwający około 20 minut swobodny bieg. Jego tempo powinno zostać przez nas ustalone w taki sposób, aby z jednej strony utrzymywało się na wysokim poziomie, z drugiej jednak umożliwiło rozmowę. Taka przebieżka zakończona powinna być na trasie pod górę, na którą wbiegać należy nieprzerwanie przez 20 sekund, następnie zaś zbiegać rekreacyjnym tempem. Takich powtórzeń „pod górę i z góry” wykonać należy około 10. Podczas biegu skupiać się należy nie tylko na wytrzymałości organizmu, ale również na technice wykonywania ćwiczeń. Ciało powinno utrzymywać postawę prostą, kolana należy podciągać wysoko, a wzrok skupiać na szczycie. Kiedy, w toku treningów, forma będzie rosnąć, można czas biegu wydłużać, a serie podbiegów wydłużać w czasie i zwiększać ich liczbę. Po ostatniej serii podbiegów warto wykonać jeszcze serię ćwiczeń, wykorzystujących masę ciała i wzmacniających mięśnie.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *