Kiedy brać kreatynę?

Czy branie kreatyny jest dobrym pomysłem? Co ważniejsze, kiedy powinno się ją brać i czym tak w ogóle jest kreatyna? Należy rozpocząć od udzielenia odpowiedzi na drugie pytanie. Kreatyna jest to związek chemiczny, który składa się głównie z trzech aminokwasów takich jak: arginina, glicyna oraz melatonina. Należy wiedzieć, że występuje ona naturalnie w ludzkim organizmie. Każdy z nas jest inny więc nie ma jednej dawki, którą powinno się stosować. Trzeba to dopasować do indywidualnych potrzeb każdego z nas. mono-kreatyna

Ogólnie przyjęto, że najlepiej przyjmować jeden gram kreatyny na każde dziesięć gram masy własnej człowieka. Jest to bardzo ważne. Kiedy brać kreatynę? Otóż w dniu przeznaczonym na trening pierwszą porcję można przyjąć rano lub bezpośrednio przed treningiem, natomiast drugą bezpośrednio po treningu. Zaleca się jednak by kreatynę przyjmować bez uprzedniego spożywania posiłków. Pozwala to osiągnąć lepsze efekty oraz jest zdrowsze dla organizmu. Warto wybrać najlepszy produkt na rynku i dowiedzieć się jak najwięcej na temat dawkowania.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *